lite tur måste man väl få ha ibland =)

Dagens frisyr: utsläppt plattat, för en gångs skull inte mössa i skolan
Dagens smink:  idag har jag foundation, rouge, mascara! ambitiöst !!
Dagens klädsel: traschade jeans, overzizetröja
Dagens händelse: solningen hah
Dagens planer: gå ut med hundarna, stallet och en promenad
Dagens vill ha: en resa
Dagens saknad: en feeet plånbok
Dagens drog: snus och kaffe
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens finaste: att maja klarat körkortet äntligen =)
Dagens måste: rida clatch
Dagens dricka: kaffe och vatten
Dagens köp: en grov potion
Dagens mat: havregrynsgröt till frulle och korvsoppa i skolan
Dagens kärlek: alla mina favoriter
Dagens mående: bättre !

har haft lite tur idag faktiskt, lämnade mina grejer i solariet för att gå på toa
och då hade maggi satt i sina sol-poletter och sen upptäckt mina grejer!
så jag fick sola på hennes 30 min och hon fick ta mina 70 kr som motsvarar
ca 23 min. så det var ju riktigt schysst av henne, fast det var ju faktiskt hon som råkat
göra en tabbe ;)

och sen till det bästa! hittade en sida med sånadär fuck you heidi klum tshirtar
och beställde typ i  förr går kväll och så ringer dom idag och säger att jag får två tshirtar
för samma pris bara för att den var slut i den färgen jag beställt och för att jag
fått vänta "så länge" ?? måste ju ha blivit nå fel för det har ju knappt gått två dygn.
nånå, får iaf en fuck you heidi klum tshirt och en kate moss tshirt för ett och samma pris!
ska då inte klaga :)

nu ska jag strax hem från skolan och sen ska jag rasta hundarna och därefter
dra till stallet.. puss på er

fuck you heidi klum och kate moss

Kommentarer
Postat av: ellan

jaa var från den sidan jag menade att du skulle beställa :) sjukt billiga :)

2009-01-22 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0