malin tänker ta bort gibban från jorden !


tror jag måste fara till gibban och chester! malin tänker typ
döda dem för att de lever om så mycket! men när jag sover
där så ligger gibban utsträckt över hela mig och är lugn och fin,
jag märker inte att han rör en fena medans malin är och jagar
dem med vattensprutarn! tror gibban saknar mig, min lilla
svarta hårtuss. som jag förövrigt egentligen inte gillar, men han
har sin charm!

idag har jag enbart pluggat, pluggat,pluggat
och vart i stallet.. FUUUN !

nu ska jag kvällsfika medans jag pluggar lite till.
puss

- Malin säger:

haha jaa igår retade jag han med foten så drog han
 tag i den med klorna och BET mig i tån.. helt jäkla seriöst..
gjorde fan svin ont! nu gillar jag han inte mer


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA!! ja bäst att du kommer snart innan det står en gibsonfilé på bordet.

2009-01-12 @ 21:10:45
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0