my bullshit..


idag hade jag bara velat checka ut... på allvar!
nu ska jag sätta mig ner och se vart jag ska ta vägen
oavsett om det blir ensam eller med någon annan

jag orkar snart i längre, det borde finnas någon gräns
för motgångar. jag kan inte beskriva hur jag känner och
jag kan inte sätta ord på vad det är jag vill

det var ett tag sen jag kände mig riktigt lycklig,
är så jävla lätt att vara glad och trevlig utåt, skämta
om saker jag tycker är jobbigt.. sån är jag
jag har så många fina människor omkring mig men
jag känner mig konstigt nog lika ensam

äsch då.. det går över!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Flytta iväg med mig efter sommarn soffi.. vi sticker och gömmer oss långt bort.

2009-01-19 @ 23:40:24
Postat av: Jenny G

Du ska se att allt blir bättre, snart har du körkortet och kommit ur svackan... puss

2009-01-20 @ 22:06:20
Postat av: Jessika

Hej! :) Jo jag ska vara med på hemmatävlingen, så det är bara att du kom om du vill! ;) Ska dina föräldrar följa så fixar vi ett rum till dom! :) Skare bli skoj att få pussa på Pridde igen? :)

2009-01-21 @ 12:17:34
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0