spinningpass idag!


hoj vilken hektisk dag!
Jag klev upp tidigt och for på gymmet, körde lite mage och armar
och sen for jag till bilskolan och pluggade!
Efter det satt jag och sissi och kämpade med vår artikel som var
lite knepig att göra men nu är den klar och den nya designen till skoltidningen
är mycket finare än den förra! Sen blev jag påmind om att jag skulle
på spinning ikväll, hade glömt bort det och jag som hade tänkt rida
Clatch på lektion idag. nånå carro fick rida honom och imorrn tänkte
jag rida honom som "en sista gång som min egna".
På eftermiddagen ska han flyttas till ridklubben, hoppas verkligen att
han kommer trivas! är så orolig över att han ska otrivas men det tror jag
ju inte, det är bra på klubben men småstallet där han står nu känns
så lyxigt och bra.. Spinningen passet gick jättebra och gud vad det är
roligt att träna, känns så skönt efteråt också!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen hoppa i sängen..
Förresten så är papprena påskrivna så imorrn äger jag inte
Clatch längre, gud vad sjukt ?!! Har absolut inte fattat det.
Känner mig inte de minsta nere utan allt känns som vanligt,
säkert för att han bara ska flytta ca 500 meter.. nånå det kommer att
bli bra och det kommer att gå jättebra!

måste bara säga det nu medans jag kan,
jag älskar MIN clatch tokmycket, men imorrn är han
inte min men ändå.. kommer springa i stallet nån gång i
veckan och pussa på honom, kolla hoppträningarna osv=)

är så lycklig att han blir kvar här i gällivare =))


Kommentarer
Postat av: Maria

ooj, hästlös.. :) jag vet inte ens hur det känns längre! Vad ska du göra med all ledig tid nu? ;)

2009-01-30 @ 09:44:07
URL: http://marrrri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0