två nötter i ett nötskal


det måste beskriva mig och malin ganska bra,
gårdagen var väldigt flummigt men samtidigt helt okej.
vi kommer verkligen på i sista minut att "nu ska vi göra nåt annat"
och då är det ju lite svårare att styra upp. ;) nånå, blev en hel del
flumm och tvtittande, sen när vi kom hem kring 05 lagade vi köttbullar
och spaghetti :) mums!
har även nannat där och gibson (ena katten) var otroligt närgången imorse
den låg typ över hela mig och gosade, lite läbbigt! dom har tydligen levt
rövare inatt men jag har då sovit som en stock ;).

nu ska jag strax byta om sen knalla till ponnyn
sen får man se vad som händer ;).

pöss

hoppla pållen, framridning SM -05

Kommentarer
Postat av: EmyLee

haha jo det var den reklam. alltså ica soltorkade tomtar. jag skrattar lika mkt åt den varje gång :D. den är så jäkla bra!!!

2009-01-12 @ 10:37:10
URL: http://emyleee.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha "två nötter i en káttbajs lägenhet" vår omogenhet lyser igenom heela tiden, men de är ju lungt sålänge ingen annan märker det ;D

2009-01-12 @ 20:47:45
URL: http://maalliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0