ute på hal is


har tillbringat natten hos mallan igen, riktigt trevlig och vi nötte
lite xbox och vann en hel turnering (i tennis) nöjd ;).
sen ringde klockan 7.30 imorse och då kom mammsen och hämtade mig,
visste inte om jag hade halkbana kl 10 eller 14 så jag for till stallet och väntade där
tills jag fick veta att det var 10 och då lämnade jag nycklarna åt carro som fick
föra hästen till ridhuset eftersom lotta skulle rida han klockan 10e.
Så det var ju ett extremt flyt att jag hann fara och göra min halkbana samtidigt
som hästen blev igenomriden ordentligt av min tränare, utan carro hade det inte
gått så det var ju schysst som fan.

på halkbanan var man då verkligen ute på hal is, alltså härregud vad
svårt det är att styra och bromsa när man inte har kontroll på bilen!
var riktigt nyttigt att få känna på hur mycket sladd man verkligen kan få på
bilen, i en verkligen situation hade man knappast klarat sig men nu så
gick det ju bra ;).

har precis kommit hem från solningen, jenkan skjutsade hem mig så det
var ju också världens flyt! nu ska jag ta en powernap för kl 20.30 är det
bokat bord på grand ! så det blir fin middag och sen utgång ska bli
riktigt trevligt hoppas jag. ska korka upp hos stina vid sexsnåret så bäst
man vilar nu om man skall hinna med det!

ha en underbar kväll, kanske ses i vimlet!
puss på er, och mega puss till bella ! miss u

powernap

Kommentarer
Postat av: bellis

i miss you tooooooo skit mycke!!

2009-01-06 @ 09:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0