¨v¨


kolla jag gjorde en pippifågel som rubrik ^

maten igår på olles var riktigt god och det var trevligt
med lite kvalitetstid med brudarna! spenderade resten av kvällen
med stina och vi agerade chaffis åt en halvt medvetslös kille
som spydde ner alex bil så vi fick torka spya och tvätta, snacka
om ett perfekt avslut från att ha ätit god mat på olles till det.
nånå grabben klarade sig och kom hem och det var det viktigaste,
tänk vad alkohol kan göra med människan..

vi väntade även på bellso som kom hem från thai, hon verkade
haft de så skönt och jag avundas verkligen de som får ta
en semester just nu och åka iväg på en resa, något som jag
verkligen skulle ha behövt.

igår ringde lena och frågade om jag kunde vara domare på klubbtävlingen,
snäll som jag är sa jag ja och där har jag spenderat min dag.
har även vart loppis på stallet så jag passade på att ta med 1/10 del av mitt
förråd med hästgrejer och jag blev av med lite och fick 600 rikstaler!
det satt fint i fickan och imorrn hoppas jag att jag får sålt lite till.

kom förresten och tänka på någon dag sen.. det var lite lustigt iaf,
jag satt framför datorn och var sådär sjukt pissnödig men trots det sitter
man oftast och håller sig fast man har typ 1 meter till toan.
iaf så kände jag att jag hade lite tusen nålar i benet och så när jag
tillslut blev AKUTpissnödig och skulle kuta till toan så hann jag ta ett steg
och PLADASK flög jag ner i backen! heelt sjukt, hela benet var totalt bortdomnat
jag skrattade för mig själv så jag höll på att kissa ner mig, alltså det
måste ha sett så sjukt roligt ut.. men fan vad läskigt att ha 0 feeling
i ena benet!

ikväll tänka jag äta lite chips och dipp och kolla en film och bara
känna lugnet, är galet trött! imorrn ska jag passa på att rida ut clatch medans
det är ljust ute! härregud vad jag har ordbajsat nu.. ska avrunda

puss&kram

får bli en bild på dessa gobitar

Kommentarer
Postat av: sissi

haha varför har jag på nått sätt missat denna bild? :D

2009-01-25 @ 02:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0