en anledning till att vara inne!


det är helt underbart med sol, men lik förbannat så gnäller man hela tiden.
har legat ute och solat och läst tidningar hela förmiddagen och bara väntat
på att det ska komma nåt moln så man har en "anledning" att få vara inne en
stund. tror inte det är bara jag som får en gnutta ångest av att vara inne
när det är skinande sol och +25 grader!

har just ätit jordgubbar och om nån timme ska vi tända grillen.
jag ska äta grillade majskolvar, svamp, paprika, oxfillé och
så ska jag göra en grekisk sallad till det.. smarry :)

kröp fram en jäääla huggorm när vi satt och käkade jordgubbar,
jag och mamma flög iväg typ 50 meter och pappa fick klubba
ner den med en kratta. nu har jag verkligen inte lust att sitta ute
vid altan längre.. FYFAN!

igår när jag var i piteå och kollade hästtävlingar var det gode
varmt. var kul att se denko vara felfri i MSV A och vinna.
underbar tjej, otrolig talang har hon och en superfin ponny.
sånna ekipage ser man inte varje dag direkt. så det är en
fröjd för ögat. denice kommer att gå långt, hon har en riktig
vinnarskalle och en jävla känsla. creeds till henne :)

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag kommer hem vill jag ha en riktigt SVENSK god middag lagad till mig.. det vattnas redan i munnen!!

2009-06-28 @ 18:39:22
URL: http://malincn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0