glansdagar!


som elin brukar säga "har du sålt stereon?"
nu verkar det som att jag "sålt" bloggen.

har haft hektiska dagar på senaste,
det skrämmer mig att det är fredag imorgon för att
jag kan knappt komma på vad jag har gjort sen jag kom hem
från jokkmokk! därför är det bra med bloggen så man kan kolla
i arkivetet så man har koll på sitt liv. så illa är det nästan!

var ut igår, impuls! var rätt kul men ändå inte.
är så less på att gå ut i gällivare, det händer som aldrig nåt
nytt.. är studentfest ihelg men ska man orka??
var ju det igår också, såg väl ca 20 studenter på nex.
så trevligt.

har vart i stallet idag och ridit rocky, har även hunnit vara hos
elin och fikat i veckan eftersom hon fyllt 20 bast! sen har jag inte
gjort så mycket mer, joggat lite, prommat lite, städat lite..
jaa?? kollat film. inte så mycket mer än så faktiskt.

shit va dagvild man är det är ju inte klokt, är det bara jag
som tycker att dagarna går nå jävulskt fort??

ska iaf njuta av att ta hand och Clatch ihelgen.
min ögonsten, han är oslagbar. undra vad vi ska hitta på då?
när tävlingarna börjar dra ihop sig tänkte jag höra med carro
om jag får hoppa honom, nu är det viktigare att hon gör det.
men hade vart roligt att ta nåt språng, var länge sedan!

ska avrunda, puss och kram.

"Jag önskar inget hellre än att det går bra för dig i livet
och att jag får följa dig på vägen.
Jag lovar att alltid finnas vid din sida vad som än händer"


Kommentarer
Postat av: Carro

du får gärna hoppa han nästa vecka :) han behöver någon som korrigerar han, hähä han får korrigera mig hela tiden! snart vet han inte vad som är rätt eller fel ;)

2009-06-09 @ 21:50:41
URL: http://carohline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0