kalix --> piteå igen


precis som förra helgen sitter jag här i kalix (pålänge) i min stuga
och precis som förra helgen ska jag vidare till piteå.
det är ponnytävlingar där och finns det nåt bättre än en stor sol,
massa gamla "häst" vänner som man fått genom åren och att
se på tävlingarna? jo visst finns det bättre men det kan vara bland
det bästa. saknar det där! ska bli kul att se hur det går för clatch också,
ska hålla tummarna. antar att värmen gör sitt med honom!?

har jobbat resterande dagar av veckan sen jag skrev sist,
har åkt lite spyder med matti också och det var skojj.
kom till stugan idag och åt en GI middag, har även köpt
olika soppdieter, vitaminer och tabletter så jag får i mig
nog med vitaminer nu när jag tänker byta ut vissa måltid
med dendär äckelsoppan samt köra GI.

kom precis in från en joggingrunda med hunden, kändes
ganska motigt med tanke på värmen men vi överlevde.
hunden spydde dock i bilen på väg hem, kanske fått
lite solsting eller så idag..

nånå tänkte bara uppdatera lite, har inga nya bilder
vilket är lite trist men jag ska överföra det jag hittils
fotat med mobilen nångång när jag får tid,.

PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0