midsommar i kalix


sitter här i min stuga utanför kalix och firar midsommar med min familj!
det är tradition för oss, vi brukar alltid ha knytkalas med två andra
familjer men i år blev det inte så.
kommer ihåg hur jag såg fram emot midsommar för typ 5 år sen för
att jag tyckte ante flyckt var GUDEN  av alla killar (vi har alltid firat med hans
familj).

vi har ätit färskpotatis, sill, ägg, rostbiff och dill med gräddfils sås..
det är alltid lika gott men jag hatar verkligen sill, skulle vilja
lära mig att tycka om det. det gör jag nog tids nog eftersom jag
inte gillat broccoli, oliver osv men idag äter jag det!

efter sverige-italien matchen ska pappa slå igång grillen,
det blir lax med tillbehör :) mums

skönt att ta de lungt ihelgen, får se om det blir en resa
till piteå imorrn och parta lite, är sugen på det!
den som lever får se :)

glad midsommar på er alla

puss/soffi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0