missförstånd bildas såå lätt


jobb idag 06.30-15.15 precis som alla andra dagar,
det går bra på jobbet och det är inte alls så jobbigt men
om det inte vore för att jag jobbar med Sara hade jag nog inte
alls stått ut lika bra.

for hem och åt min GI middag som mamma lagat,
den var fullkornspasta med tonfisksås som stod på schemat
idag, till lunch åt jag en sallad med bland annat svarta bönor.
kanske ingen höjdare men det går ner!

for förbi stallet och kollade hur clatch mådde, han var drogad
för de hade precis raspat tänderna på honom.
hoppas han piggnar till och börjar må bättre snarast,
annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. går snart upp i taket
av oro. hälsade på therese och agnete i småstallarna och
fick en försenad studentpresent, så himla gulliga är dom.

har just gjort min lunch till imorrn en tonfisksallad,
mycket tonfisk va?? med till middag blir det kyckling
och bulgur iaf! göttans..

nånå nu ska jag segna ut, ska hitta på nå med mätti
och sen sova (sov aaaapdåligt inatt pga 40 myggbett).
hata mygg =)

aja, puss och kram allihopa


Kommentarer
Postat av: jessika

Hej :) Jag vet int om du har hunnit läsa det eller inte, men det är färdigtävlat för mig och Pridde nu. Han har fått gå i pension :)/Jessika

2009-07-05 @ 22:19:17
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0