piteå, lansjärv


det har jag hunnit med!

firade midsommar lite i piteå också hos johan emmoths tjej
frida. vi spenderade kvällen i hennes föräldrars hus, drack
starka röror och lyssnade på bra musik och grabbarna var helt
fucking uvs :) sen spenderade vi senkvällen och natten på hotellet,
hann med lite bullkastning på max och några andra sjukligheter =)
var iaf jätte trevligt..

jag körde hem på söndag för alla andra drack (haha)
så for vi förbi lansjärv för att jag hade lovat mia och svänga förbi
och när jag kommer dit hade hon just åkt till gällivare :/
men jag och matti var med bröderna J, åkte lite båt, bastade
och drack pilsner. när klockan ringde 04.45 och jag skulle köra till
jobbet  så ville jag gräva ner mig eller hoppa i sjön, jag var så
trött så jag såg dubbelt när jag körde hem!

sen på måndag jobbade jag och det gick så sjukt segt, timmar
kändes som dagar och sista timmen innan vi slutade hade jag
bara lust att gå hem utan att säga ett ord men jag härdade ut =)
sara var inte ens på jobbet då så det var extra tråkigt..
sen for vi till lansjärv och denna gång var mia där så vi kollade lite
film, alla var dock så trötta så jag somnade på soffan och sen
var det mattis tur att köra tillbaks till gve på morgonen och
den natten var det inte heller många timmars sömn så jag var
inte direkt pigg då heller!

igår somnade jag 20.00 och sov i sträck till 06 så det var
riktigt skönt, har sovit massa på jobbet idag också för vi fick
ta långa raster, synd bara att man jobbar när det är såhär fint väder!!
annars har jag hunnit vara på stan och fixat lite med bellso, även
solat och joggat.. nu jäklar ska träningen dras igång!
har blivit mycket party och skrov/pizza/chips osv så det börjas
känner och SYNAS..

nu väntar jag på att bellso ska komma hem för det blir nog
toppstugan en sväng för att mysa litegrann innan bädden
skriker efter mig.. ännu en dag på jobbet imorgon!

längtar så jäääla mycket till min semester.. har två
veckors semester och då ska jag till stockholm och bara slöa
samt dra till nån stuga eller så och bara slöa. en sak är då säkert,
jag ska inte tillbringa mina två veckors ledighet i gällivare!! aldriiig =)

pussochkram

saknar min älskade moooor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0