ut ur dimman!


har inte haft tid att skriva här helt enkelt, har levt i en dimma i snart
en vecka så jag har inte haft tid eller lust att blogga :)

de senaste dagarna har vart bland de bästa i mitt liv, har haft
så grymt roligt och jag har tagit studenten!!!

Har vart på bal, vart så sjukt snygg i håret, vi drack massor
och hade grymt kul den kvällen!
sen på själva studentdagen var det full rulle, grym avslutning
i sporthallen och att åka flak var heeeelt galet kul !!
vi skrek hela vägen från mbgt till gve så jag hade hyffsat dålig
röst dagen efter !

fikade massa gott hos mig på min mottagning med mina nära och kära,
fick fina presenter såsom smycken, presentkort, kläder och pengar!
sen var det fest på malmsta innan vi drog på olles där det var
riktigt bra drag, har nog aldrig dansat så mycket!
sen var det efterfest på malmsta igen och det höll nog på till 8 på morgonen!

utgång lördag också på nunis och det var också riktigt lyckat, även då efterfest
och helt köret så på söndag var jag totalt rutten.. trodde aldrig jag skulle överleva
min G, har kal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0