uvs på huven med bella och emelie


har hänt massa på senaste, har bland annat solat inför balen,
färgat mitt hår och fixat mina naglar, hälsat på mia i aiktik, ätit chips
med jenny gurra, haft en GRYM kväll hemma hos mig med de bästa
och sedan en fortsatt GRYM kväll på nex!

sen har jag vart på mission med emelie och bella efter en skogsväg
med bilen, glidit omkring på huven och hållt på och sjuka sig!
helt uvs med det är gaaalet vad roligt jag har haft

sen har vi tagit en cigg i solen, druckit goda drinkar, ätit god mat
och  bara njutit av livet! kan inte bli så mycket bättre

imorrn är det bal och det mesta är fixad, blir frissan imorrn
för håruppsättning sen korkar vi upp hos sandra och taggar
inför en galen kväll uppe på björnis ;)

PUSSS!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

sånt gillar vi ;)

2009-06-09 @ 18:16:18
Postat av: Anonym

lite liv har pa bloggen... vill ju veta hur er bal och student var.. superfina var ni alla iaf :)

2009-06-13 @ 14:53:08
URL: http://malincn.blogg.se/
Postat av: j

heeeeeeej dissarn! ;)

2009-06-14 @ 03:36:46
Postat av: Leonard

Hej! Fin blogg du har! :)



Ska vi följa varandras bloggar via Bloglovin?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-06-14 @ 16:58:17
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0