älskade älskade, du.


åh finns ingen som är så vacker som "min" pärla,
var underbart att sitta på hästryggen igen och rida lektion..
han är så mysig, så himla perfekt. ingen är som Clatch

hade 1 lektion i skolan idag, så värde??
for hem och sen lovade jag att haka på mamma på stan,
handlade lite kläder åt min kusins barn som fyller 1 år samt
åt annes bebbe! är så gulligt med barnkläder måste jag säga :)

har även besökt gymmet med Stina idag men vi flummade mest
och tyckte att vi var lata tills vi insåg att vi faktiskt gjorde 1 övning
extra jämfört med vad vi brukar göra + att jag orkade lite mer sit-ups. ;)
framgångar alltså!! wiee. love my girl

nu ska jag bädda ner mig snart, är handikappad efter ridningen..
snacka om att de är tufft att rida, det känner man nu..

so long my friends.
-börja varje dag med ett leende
min fina vän och jag på dundret hösten -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0