då var man g:ad


gud vad härligt med söndag, här sitter man med en kraftig
G som alkoholen bjussade på och så väntar man glatt in den
nya veckan som skall komma.. NOT !!!

hade så jävla skoj igår, började dagen med skoter + grillning
i hakkas, redan då var jag hyffsat bra i gasen och på afterskiin
lugnade det ner sig litegrann iaf! sen for vi till bellso där det bjöds
på mat och vi gjorde oss klara, hinkade i oss mer alkohol
och sen bar det av på fest hos andres fammo.. haha ;)
sen vart det nån annan fest och sen krogen, var ganska
så bra i gasen hela kvällen måste jag då säga!
men vad gör det? ;) lyckades ju ta mig "hem" och idag lever jag och
mår faktiskt inte så dåligt och jag hade ju trots allt superkul igår!!
tack vare mina brudar..

idag har vi bara haft söndagsångest, suttit och myst tillsammans
och gjort lite ärenden!
nu ska jag sova (kom just på att jag är ledig imorrn)
lyckaaa!! så imorrn blire PROMMIS, PLUGG, och gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0