dålig update!!!


Jag har inte uppdaterat lördag, söndag eller måndag.. FYFY
i lördags var ju iaf med Stina och fikade på hultan, därefter hälsade
vi på hennes syster och hennes lilla bebis Elvira, otroligt söt :)

sen väntade jag på att Elin skulle sluta så vi fick fara iväg på våran skidtur,
det var ett massa tjorvande fram&tillbaka och efter ett skrovmål stod
vi där på isen och åkte, kul var det iaf och vi hälsade på pecka och så
drack vi kaffe hos mia =)
på kvällen tog jag och ellan det mest lungt, kollade en film och sen somnade
jag på stört.. söndagen bestod i lugnets tecken, gjorde verkligen inte många knop!

igår så pluggade jag litegrann... litegrann för lite kanske men vem bryr sig =)
jag tänkte satsa på ett mvg på hemprovet som ska vara inne på fredag.. vilken G
istället för att plugga fikade jag med emelie som har kommit hem, så kul att träffa
henne igen såklart! sen bar det iväg på mission, alltså att hitta min psykologi-bok..
spårlöst försvunnen var den, första anhalten blev hos Mia och där blev man som vanligt
kvar en stund med kaffekoppen i handen=) men tillslut så fick jag fara och hämta
min lärares extrabok hemma hos henne.. :P men då ringde mia och frågade om vi
skulle promma och nog gör jag hellre det än att plugga så därför blev det ganska
stressigt på kvällen att penta in allt om psykon ;).

lite kul var det igår också när jag såg sanna och noah på hultan,
har ju följt hennes blogg nu hur länge som hellst men aldrig sett noah
i verkligeheten =) gud så söta barn är!!

nu ska jag vila lite och sen blir det staden med ellan! måste handla
en present åt Maja som fyller år idag och sen ska jag även dit på en fika..
ska nog fara förbi och sola, det var ett tag sen.. vill till stallet också =) hmm kluven!

puss och hej

Kommentarer
Postat av: sissi

hahaha, mycket fika blir det! :D

2009-04-01 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0