eden lake?!?!


men seriöst vilken hemsk film, var länge sen man var så
rädd och alltihopa under en film. helt grotesk var den!!
värd att se men det var obehaglig!

har gymmat med stina tidigare idag och letat efter en jacka,
men alla var som så kort framtill? jobbigt..

vart med ellan nu på kvällskvisten, gud vad man har saknat henne
alltså, vi kollade movie och sen for vi ut med bilen en sväng =)
imorrn ska vi och luncha med lycka till att väcka elin klockan
10!! känner jag henne rätt så nattsuddar hon väl till 04 eller ngt sånt
och så är hon som en död fisk på morgonkvisten =)

ihelg är jag ensam hemma så imorrn tänkte jag göra en pizza,
nån som vill komma och äta? =) ska nog även hinna med bowlingen
med alla studenter! för se om man dricker fredag eller lördag??
förresten måste jag hälsa på jenny ihelgen innan hon snart stryper
mig när jag är så dålig på att visa mig=)

nu ska jag sova..
slänger upp en bild på mig och mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0