gällivare kan dra åt helvette


åh fyfan vad jag är less. har legat och vänt och vridit på mig hela
natten igår innan jag somnade, väntade ifall mallan skulle ringa
om skjuts men hon vimmlade väl dit med någon annan :)
hur som hellst, i denhär stan måste nästan utgång vara lika
med ångest. fyfan vad alla snackar och lägger sig i, alltså man
kan inte säga/göra nånting utan att det blir världens jävla snack.
Pratar man med nån kille då har man legat osvosv, mind your
own business är allt jag har att säga! Man ska inte behöva ha ångest
för att man är rädd att folk ska tro saker som inte är sanna, men så är det alltid.
ne fyfan, nån månad bara till studenten. nu ska jag kolla sommarjobb
på annan ort för gällivare är så fucked up.

annars är det jäkligt bra med mig, har haft skitskoj i fredags när jag var
ut med en massa roligt folk, sov som en död fisk och vaknade upp totalt
spybakis, härligt!! knallade till bellso där dom höll på att laga mat och
jag kom där med chips och dipp som jag hade med mig :P haha..

igårkväll var jag med sanna,bella och malin ett tag sen for det till enberg
och förfestade, pallade verkligen inte att vara där bland alla fyllisar
så jag drog hem vid 11-tiden..

har precis vaknat, har massa saker som måste göras såsom att städa
mitt rum och göra två läxor.. synd att det snöar ute för jag hade lust
att ta en promenad..

lite aggresivt meddelande men fyfan vad folk snackar i denna stad.
usch de finns så falska människor !!! dö plz.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du får ta och komma ner till Göteborg några dagar och hälsa på;)

2009-03-08 @ 15:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0