gällivare stark


gomorron.. är utvilad och på bra humör, ska nog upp och kolla
gällivare stark med fredde!

hade trevligt igår, åt grekisk kebab med Stina och efter det
åt vi ost och kex, vindruvor och drack päroncider tillsammans med Lina.
Sen kom Anton och vi spelade alias, jag och anton på ett lag mot Stina
och Lina! och vi VANN, dom tyckte att de skulle få en extra chans eftersom
vi började men dom fuksade ändå tills sig nåt poäng i duellen så
vi hade ändå vunnit.. sådeså! nu blir det bloggkrig. ;)

läste förresten Sanna Axels blogg om hennes cheap monday jeans
som hade kraschat i hällan.. hahah kolla nu på mina ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Seriöööst, jag blir fan skitförbannad! Ska skriva mer om det i min blogg sen! Min mor blev helt galen när jag sa att jag inte fick lämna tillbaka dem. Hon demonstrerade och slet i sina jeans - "se!! De ska hålla sånt här!!"

2009-03-14 @ 16:13:51
URL: http://sannaxel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0