I be right here with you


trött är bara förnamnet, kom i säng vid halv 1 igår efter
att jag klickat runt på datorn.. så när klockan ringde imorse
vart jag minst sagt irriterad.. dagen har vart annorlunda
men mer än så ids jag inte gå in på ..
det känns iaf bättre nu..

jag är så trött så jag knappt orkar skriva nu känner jag,
ska kolla efterlyst och sen sova direkt !!
längtar tills "män som hatar kvinnor" går att ladda hem,
den verkar så himla bra!


When you're so trapped and there's just no key
and you can't breathe I'll breathe for you
The fire's got you down on both knees
and the walls are closing in but I'll be
breakin' through and when you feel alone Im gonna be your home
 When others come and go you know I got you´

2 dagar utan godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0