I fly like paper and get high like planes


hmm, har endel tankar och funderingar just nu som jag inte ids
dela med mig utav i bloggen men snart blir man väl tokig =)
är det okej att snacka skit om sina vänner?
eller att berätta något nån sagt i förtroende åt en?
det tycker inte jag.. det värsta är att så dum är man inte, så man inte
fattar hur det går till =)

igår var jag med ellan hela dagen, såå sköönt!
vi åt på thai med isso och hanna, under den tiden hann
jag få en p-böter på 500 spänn!! vilken ångest.
sen följde jag med ellan till vårdcentralen där hon fick göra några
övningar i stringtroser och bh inför en ung sjukgymnast, led ganska hårt
med henne efter det =)
sen for vi på banken och överförde mina pengar och så tröstshoppade
jag ett par jeansleggings eftersom jag haft sån otur!
sen tog vi en fika på hultan och så vidare! kvällen avslutades hemma hos mig,
vi kollade lets dance och åt pizza och sen drog vi raggen med hundarna i bilen(?)
hyrde en sjukt bra film som jag gråtit till hela morgonen!!!

nu ska jag plugga och sen göra nåt kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0