jag kommer lukta så jäävla gott=)


jag älskar alltid när man vart hos frissan och luktar sådär megasuperduper
gott från håret. har tidigare haft lite tigi, bed head produkter men igår
var jag och storshoppade :) håret mår riktigt bra av det och produkterna
är ju mycket mer dryga + det luktar 100 gånger godare.

där är lite som jag använder det är bland annat
schampoo som luktar colagodis, hårinpackning
som luktar mint, glansspray som luktar godis
och plattskydd som luktar jenkatoy =) mumma

gick till skolan idag efteersom jag nu ska börja göra
det istället för att ta bilen, men bara när vi har sovmorgon!
dessutom var bilen på besiktning, den har haft körförbud sen
1 mars och jag körde tills igår, mamma och pappa hade glömt bort
det.. hehe :) for sen på gymmet och körde kondition och nu är jag
just hemkommen efter att ha stekt på gunillasalongen.. det var
otrevligt varmt. höll på att dö där inne! och nu är jag röd som en gris=)
fint?

ska laga en kycklingsallad nu sen slänga mig i duschen,
får se vad kvällen har att erbjuda... blink blink ;)
puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0