my wonderful life


eller nåt sånt =)
trivs med tillvaron. solen gör alla så jäkla glad inklusive mig=)
har vart i skolan idag och sedan gymmat med sissi, var riktigt
skönt och sen begav jag mig ut på en promm med stina!
idag har våran tävling börjat, vi ska förlora så mycket kroppsfett
på 1 månad som möjligt, vi har vart på apoteket idag och kollat
alltihopa,  jag låg på normal så det är inte så att jag vill banta utan
bara komma i lite bättre form, inte gå ner i vikt utan bara omvandla
de fett jag har till muskler ;) det är jag sissi och sara som tävlar.
känner mig riktigt motiverad och vi har totalförbud mot godis, chips, läsk
you name it!

senare på kvällen for jag förbi sanna en sväng och sen drog jag till Stina,
där var det inga sura miner och hon städade på som en tok =).
jag och stina kom fram till att när vi umgås skulle vi aldrig bråka eller nå,
vi kommer svinbra överens och är värsta bästa kompisar men därimellan..
oj oj vad vi slåss!! hon är pain in the ass ibland men samtidigt så går det
ju inte att vara utan en sån människa.. hon är ju min andra halva sen 6:an
trots allt =)

nog om det, imorrn går jag skola 8-17.. känns inte alltför motiverande!
ska till stallet sen och kolla på clutchen när han hoppar och sen ska
jag på mission som ellan skulle ha sagt ;)

jag har vårkänslor!!! iiiihhh
en söt sissi bjuder jag på

Kommentarer
Postat av: sis

haha så söt så :D

2009-03-17 @ 09:52:09
Postat av: EmyLee

ja det är bara att hämta henne :) haha. tack så mkt, jag älskar mina fossingar nu :) hoho

2009-03-17 @ 15:12:01
URL: http://emyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0