take a break


jag måste stanna upp lite i min pluggning,
men jag är sån. När jag väl kommer igång med pluggandet
så finns det som inget stopp, jag bara skriver och skriver och tillslut
kommer jag på mig själv att jag suttit några timmar i sträck och skrivit
flera a4, men det är bra att vara effektiv men då blir man så jäkla trött sen.

har suttit och svarat på fråga 1 och påbörjat fråga 2 till min hemprov
i psykologi, har fått ihop 2 a4 sidor på en fråga?? förstå mig när jag
säger att det inte är roligt alltså.. och om tre veckor bara ska rapporten
vara inlämnad till projektarbetet, det är ju sjukt! stress stress stress.

idag har jag inte gjort speciellt mycket, vilade efter skolan och
sen slängde jag i mig middag och for och solade på sunbutic..
eller vad heter den?! tror det heter så. är så jäkla skönt att sola där,
dock lite dyrare men man svettas inte en droppe och det är så skönt
att sola där, man luktar ju massa goda dofter efteråt så man behöver inte
fara hem på direkten för att duscha som när man vart på gunilla etc.
For sen förbi stallet och kollade lite på klarran, han var duktig som vanligt =)
ska rida honom på söndag, så kul det ska bli..

ska även vara barnvakt till helgen, eller barnvakt och barnvakt..
ungdomsvakt kanske man ska säga ;) tur att denice inte är någon
tonårs-revell som är omöjlig att handskas med utan hon är som lydig
och snäll så jag behöver bara se till att hon inte far ut på nå fyllegalej i princip ;).
vi ska gå på bio och äta god mat, köpa massa gott och bara mysa!

och jag fick just veta att den helgen det är tävling i kiruna, som jag skulle
följa med på och peppa carro och clatch så ska jag till stockholm !! så
typiskt, hade verkligen längtat efter den helgen och få se pärlan tävla med någon 
annan.. nånå, en shoppingresa till huvudstaden är ju inte helt fel de heller!!

puss och gonatt

fräsen o ja!!
 

Kommentarer
Postat av: sissi

brajobbat med provet:D jag sa ju att det skulle vara jävligt mycket att skriva :D föressten, tycker inte du att det är lite lite att skriva en hel rapport på typ 3 veckor? jag tycker det är åt helvete! utgivning imorron också så du vet...

2009-04-01 @ 17:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0