tjabba tjena hallå



då börjar torsdagen att lida mot sitt slut,
och som vanligt på senaste har jag haft en sjukt bra dag och livet
bara rullar på och allting är så himla bra just nu..
har börjat dagen på gymmet med sissi, jag sprang och sedan
körde vi lite maskiner och avslutade med massa övningar på matta.
var riktigt kul att träna idag igen men imorrn blir det promenad som står
på schemat.. for och plockade upp mamma efter skolan och for
på kosmetik-rean som jag hoppas att ingen har missat? ;)
var iaf 50 % på hela butiken och jag fick med mig hem lotions och
massa smink.. tråkiga grejer att shoppa men dock nödvändigt..

sen handla vi mat och jag köpte en massa gott så nu längtar jag
till frukosten ovanligt mycket!
sen for jag hem och gjorde en tokgod pizza med salami, banan, champinjoner
och lite smått och gott ! det satt fint i kistan..
blev uttråkad och for förbi stina där vi började träna mage mitt i allt, kan ju
inte skada.. vi satsar ju på magrutor beach 2009 ;).
sen har jag umgått med andre, mattias bella och ewa en sväng på kvällskvisten
och det var trevligt.. längtar till lördag då det blir feeest =)

nånå imorrn ska jag promma till marknaden med stina och därefter
blir det en promm med Anne.. sen mission och på kvällen ska jag
och bellso chaffa =)

puss på er.

Kommentarer
Postat av: sanna

JAG har missat rean - BOUÄÄÄÄÄÄÄH!

Har varit hemam med en sjuk gose istället - DUBBEL-BOUÄÄÄÄÄÄÄH!

2009-03-20 @ 08:06:23
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: sissi

då ses vi på lördag :)

2009-03-20 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0