underbart


vilket kanon väder, jag blir så jäkla glaa.
vaknade av att solen riktigt trängde sig igenom persiennerna
så jag flög upp och vinklade dem så solen fick lysa in, vart genast
pigg och glad. ;)

släppte ut clarran vid 9 imorse sen åt  jag frukost när jag kom hem och sen
sov jag till 12, borde aldrig ha gått och lagt mig utan vart vaken
och myst ute i solen istället. Hämtade upp C och käkade en pizza på Linas,
och därefter for jag till stallet.. bella kom också dit och höll mig sällskap
och vi myste på  med clatch och sen hoppade jag litegrann, gick superbra!
höjde upp ett hinder till 1.30 och tog det en gång så han fick känna på
lite höjd :) annars låg det på ca 90 cm och jag tränade mest på  att
få honom att galoppera på framåt och gå av stort och sen när han gjort
det fick han gå nära på nästa hinder, så man håller honom reglerbar;).

kom precis hem från farmor, vet inte riktigt vad man ska hitta på denna söndag=)
den som lever får se..
ska iaf duscha av mig hästlukten nu=) puss&kram

- you spice my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0