blev utmanad av stina!


Hur gammal är du om 5 år? fyller 24
Vem var den sista du träffade? Fredde C och mamma då
Hur lång är du? Ca 162-163
Vilken var den senaste film du sett?  såsom i himmelen
Vem ringde du senast? Stina
Ditt senaste sms och till vem? Har du glömt bort mig? till fredde C
Vad är helgens planer? vara barnvakt och rida clatch!
Föredrar du att ringa eller skicka sms? både och beror helt på vad man vill ha sagt=)
Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta sen en evighet
När såg du senast din mamma? när vi åt middag för ca 15 min sen
Vilken ögonfärg har du? grön/bruna
När vaknade du idag? 08.30
Har du någon gång hittat en katt? ja faktiskt, anne kommer du ihåg när vi hittade "håkan" i stallet ;) 
Vilken är din favoritplats? sängen är ju skön!
Vilken plats föredrar du minst? hmm.. hallen är ju inte så kul att vara i :P.
Var tror du att du befinner dig om 10 år? förmodligen INTE i gällivare
Vad skrämde dig som barn? jag var jobbigt rädd för spindlar, hade tvångstankar om spindlar!
Vem fick dig att skratta senast? fredde C
Är du för ung för att äga vinylskivor? hmm, vad är det? ;)
Har du stationär eller bärbar dator? stationär som kan kasta sig i väggen
Sover du med eller utan kläder? i troser
Hur många kuddar har du i sängen? två stycken men använder bara 1
Hur många landskap har du bott i? 1
Har du någon gång spytt på någon? nej inte vad jag kan minnas?
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota är skönast
Är du social? ja det kan man säga
Vilken är din favoritglass? magnum almond är god
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en bil, resa, plugga och massa mer
Tycker du om kinamat? Jo men föredrar thai
Tycker du om kaffe? absolut
Vad dricker du till frukost? Mjölk eller juice, ibland kaffe om jag har sovmorgon
Sover du på någon särskild sida? både höger och vänster
Kan du spela poker? ja kan jag väl
Tycker du om att mysa? Jaa
Är du en beroendemänniska? jag har mina laster! :P
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nix
Vill du ha barn? Ja, men inte än
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och spanska
Har du någonsin åkt ambulans? icket
Föredrar du havet eller en pool? havet helt klart
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, hår
Äger du dyra smycken? Jo, men använder mest ring/armband
Har du någon gång testat narkotika? Nej, kommer förhoppningsvis inte att ske heller
Vad var de senaste du stoppade i munnen? potatisbullar med bacon och lingonsylt
Vem är den roligaste människan du känner? jag skrattar mest när jag är med Elin tror jag
Välj ett ärr på din kropp? Ett fult jävla ärr jag fick när jag tog bort ett födelsemärke!
Vad har du för ringsignal? hmm den har nog inte ens ett namn
Har du kvar något klädesplagg från du var liten? jaa det tror jag då
Flirtar du mycket? beror helt på, kan flirta mycket men inte mer än så
Vart togs din profilbild? hmm på bloggen eller? hemma hos mig på nyår
Kan du byta olja på bilen? nej det överlämnar jag nog till min far etc!
Har du fått fortkörningsböter? nope men en jääävla P-böter!!!
Vilken var den senast bok du läste? att älska som en porrstjärna
Läser du dagstidningen? ibland, oftast aftonbladet
Prenumererar du på någon veckotidning? nej
Dansar du i bilen? whaaat?
Vilken radiostation lyssnade du senast på? Mix megapol
Vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? det vet jag faktiskt inte :P
När var du i kyrkan senast? med stina när (conamore?) sjöng
Vilka personer utmanar du? Elin, Sanna, Ermina, Sissi, Emelie och Emmelie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men släääng dig i väggen.. innan jag orkar göra denna :) im gonna call u sooon!

2009-05-07 @ 19:57:52
Postat av: Anonym

klart jag minns Håkan! :D

2009-05-07 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0