fil och flingor, juice och en skinkmacka!


eftersom jag inte kommer få äta något av det på en hel vecka
så äter jag det nu, som en "farväl" måltid.


ska nämligen äta en bantarsoppa i en vecka.
dock INTE för att jag ska banta utan lite för en utmaning!
Mamma och pappa har ätit den två gånger förut och då har jag alltid
prövat men fuskat redan efter en dag! Så nu vill jag bara se om jag
klarar av det, och det tror jag.
Det är inte så plågsamt att äta soppa, frukt och grönsaker i en vecka,
sen får jag dessutom äta kött på dag 5, fisk på dag 6 och ris på
dag 7 så det borde jag ju klara av.

har iaf lagat soppan idag och den är faktiskt god, det är lök och blomkål,
morötter och paprika! men efter man ätit den till frukost lunch och middag så
lessnar man. Men nu när jag har körtkort är det lätt att fara hem på lunchen och äta
soppan, sist hade jag inte körkort och inte kan jag leva på sallad till lunch..
alltså ENBART sallad :P

gårdagen sov jag mest bort men tog mig i kragen och for till stallet!
hade riktigt mysigt med Clatch, vi red ut efter stigen och han fick
arbeta i traven och sen galoppera lite friare. det var så kul att rida
han ingen, finns ingen som han. alltså det känns som en drömm
när jag sitter på hans rygg nuförtiden, han är den bästa hästen
jag någonsin ridit.. låter som en fjortis nu känns det som:)

på kvällen var jag hos malin och dennis, det var jätte trevligt!
trivs verkligen i malins sällskap, eller i deras kanske jag ska säga!
vi kollade en superbra men creepy film som hette flickan i källaren!
den borde ni se. sen pratade vi om allt möjligt och sådära..
jag ska iaf se till att vi håller kontakten bättre nu, för oavsett att
åren har gått så känns det som att vi fortfarande har varandra..
väldigt nära


idag har jag inte gjort många knop utan bara solat, dammsugit bilen
och promenerat med mia! fick även en liten dos av elin också,
saknar ju ihjäl mig när hon jobbar så dåliga pass=)
nånå önska mig lycka till med soppen, puss på er

Kommentarer
Postat av: ellan

nåååååh.. saknar dig med:)

2009-05-11 @ 00:24:57
Postat av: Sanna

Lycka till med soppan då ;)



Hade också velat köra nån detox-liknande grej. Men det blir inte förrän jag slutar amma helt. Vill inte börja joxa med min mat ifall det skulle påverka Noisen :)

2009-05-11 @ 07:59:47
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: malin

haha den där soppan lät spännande ! ;) slå en pling när du fått simkortet så bokar vi en dejt!

2009-05-11 @ 14:33:16
URL: http://malingrundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0