gör allting för att slippa plugga!


och städa mitt rum... datorn är aldrig så intressant som när
man ska plugga eller städa sitt rum, då kan man sitta och blippa
mellan 1000 olika sidor och göra allt och inget.

min dag har bestått av plugg, plugg och åter plugg.
har pluggat 08-14.00 så jag tror nog att jag klarade provet, haha.

sen ringde bellso och bjussade mig på en fika, fel o ha världens
bästa vänner? känner mig omringad av guldkorn och det är
underbart. har prommat och joggat idag och aldrig nånsin har
det vart så skönt att springa, kände mig som en fjäder (?)
som bara flög fram. ;) ska springa imorgon också och gymma
efter jag suttit i skolan i typ 10 timmar. haha, slutspörten nu.

Elin var förbi i all hast och tog lite från min garderob och det var
bara uppskattat för nu finns det mer plats och hänga grejer på!
har påbörjat min städning nu också men har mer än hälften kvar.

fel och ha en såndär skitstor garderob så att man verkligen ser alla plagg
och inte behöver gräva och mosa in, då blir det att man kastar
allt på soffan eller golvet går också bra. usch vilken svinstia de blir!
har tvättat typ halva min garderob snart för jag har ju bara tryckt in
saker så det var både skrynkligt och jag har 0 koll på vad som var rent :P

nu ska jag iaf plugga. eller först gör jag denna lista :P
är inte så sugen på plugg som ni hajjar.

jag gillar..

SKOR: gladiator skor är fint
SNEAKERS: converse och tygskor är fint på sommarn
JEANS: mina favvisar är ett par killah jeans
T-SHIRT: gillar färgade t-shirtar eller med nåt rockigt tryck
UNDERKLÄDER:  massa klara färger, helst i spets
VÄSKA: min svarta friis. men är nog rätt less på den, fast den funkar alltid.
PLÅNBOK:  använder en smartis, svart
SOLGLASÖGON: ett par svarta roxy
KLOCKA: DKNY eller peace gillar jag.
SMYCKEN: min norrbottens ring är ett måste
TV: en grå
MOBILTELEFON: för tillfället en stenåldersmobil, vet inte ens vad modellen heter
MP3: ipod
DATOR: den är helt UVS, ska önska mig en ny
SMINK: makeupstore foundation, solpuder och max factor mascara
ANSIKTSKRÄM: en från apoteket
DEODERANT: ldb, finns ingen bättre
TANDKRÄM: colegate
SCHAMPO/BALSAM: bed head, cola doft. gillar ett lila från dove också
TVÅL: en från lush (?) luktar iaf godis
PARFYM: ed hardy, en DKNY, naomi campbell
MINERALVATTEN: loka
VIN: vitt vin tack
DRINK: vodka lime är god
BRÖD: farmors bröd är godast
MAT: olearysmat
GLASS: mjukglass
GODIS: lakrits
SÄNG: har en vanlig säng
LAKAN: inga just nu för jag håller på att byta
FRISÖRSALONG: jag har gått hos nina i 3 år och är mer än nöjd
DAGSTIDNING: aftonbladet
MAGASIN: läser aldrig tidningar nästan!

orkade ni läsa allt detta? haha
puss på er

här sitter elin, hanne och jenny och läser porrtidning i mitt rum !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0