hallå anonyma kommenteraren!!

haha snyggt där ^ men Im gonna call u sooon, guess det var elin? :P
men inte fan har jag sett ditt nr på displayen har du cyklat ner i diket kanske??
mohahaha

I feel so very very happy today.
har morgonfikat med stinus på hultan sen haft en slapp men rolig skoldag,
sen for jag och gled med C en sväng innan jag for hem och åt middag, solade
och sådär! sen for jag på stallet och sen till Mia och drack kaffe, åt en toast
och surrade skit! vad mer kan man begära? det krävs inte mycket för att
jag ska bli nöjd iaf ;)

när jag körde hem nyss så hade det blivit lite mörkt ute och så lyssnade
jag dendär låten "let me be the love that comes from the sun lalala"
varför är musik alltid bäst i bilen? hade nästan lust att köra parkas en vända
till bara för att få sitta i bilen och lyssna den låten på högsta volym!!
de är en härlig känsla man får när man sitter i bilen och poppar!
alltid när jag och elin åker bil så sjunger vi lika högt båda två till alla låtar
och jag minns framförallt när vi dunkade iron maiden - afraid to shoot strangers,
där satt man och trummade på gittar solot och jaa.. fan vad grymt det är =)
eller när vi kör våran duett = tvivel med lasse w! det är helt annat än att lyssna
på datorn etc :P

kanske är lite trött märker jag nu, ordbajsar verkligen :P
skriver inte mycket vettigt i min blogg.. förstår inte hur nån ids läsa för
jag skriver aldrig nåt intressant :P

nånå min morgondag ser ut såhär;
* skola
* prommis?
* lite plugg
* barnvakt åt smiley och max

puss och gonatt, och en extra big hug till mina pärlor.

idag (eller nu är det faktiskt igår) så fyllde en av mina bästa vänner
19 år!! grattis ännu en gång stumpan! längtar massor tills du kommer
hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0