hjcs

elin säger:

du e ju hjcs

elin säger:

vet du va re är vavava.. miss drotting av ordförkortninngar

soffi säger:

HAHAH du är ju sääär! hjcs hur i helvette passar de ihop med de?

elin säger:

nee me ddet är ju innte re..

elin säger:

det betydde ju helt jävla cp störd

soffi säger:

de är ju en förkortning av HAHAHAHA jag dör i skratt

soffi säger:

trodde du mena att de var en förkortning av de

elin säger:

va lusig du e.. fattar ju fan noll

elin säger:

hahaa

soffi säger:

asså att hjcs var en förkortning av miss drottning av ordförkortningar

elin säger:

jaa men jag mena fan att du fattar noll! jag fatta ALLT

elin säger: ;)

soffi säger:

vafan du snackar som nån jävla aschmed

elin säger:

hahaha jag e ju aschmed

elin säger:

o du tachmed

elin säger:

alltså jag har i-lands problem

jag håller på skita på mig och e hungrig




tror nog att det är dags att sova?
med tanke på den "mogna" konversationen.. hmrf :P


Kommentarer
Postat av: ellan

Så fan heller att jag skulle skriva nåt sånt.. vilket skitsnack:D jag är MOGEN!

påtal om SKITsnack så har jag ännu inte vart å skitit.. omg ska gå nu!

hoppas du sover gott mitt hallonhjärta

2009-05-08 @ 02:40:06
Postat av: EmyLee

haha joo. läste den förra sommarn och har inte hunnit läsa ngn annan bok efter det :).

2009-05-08 @ 12:41:33
URL: http://emyleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0