just for you

varning för ett långt inlägg!!

haha fick mig ett gott skratt nyss, sitter och skrattar för mig själv ännu!
jag kan VERKLIGEN INTE tvätta, hur fan lyckas man att missfärga ett vitt linne
som man tvättat med andra vita kläder? lånade ett linne av Elin och tänkte lämna
tillbaks det tvättat och fint, hon fick visst tillbaks det missfärgat och ja.. som ett
nytt linne helt enkelt. ;) jag ska överlåta tvättandet åt mamma, eller på sin höjd
tvätta mörka kläder!

dagens chock måste jag berätta om när jag vaknade imorse!
jag brände mig som tusan när jag solade i stockholm och igår
hade jag visserligen flagnat litegrann men när jag vaknade imorse..
haha alltså jag höll på att trilla baklänges! jag kunde bokstavligen talat
riva bort stora "flagnor" från hela ansiktet, alltså näsan, kinderna, hakan,
pannan, ögonlocken!! ja hela ansiktet hade flagnat ihop!
kletande ett tjockt lager idomin i hela ansiktet och satte på mig solglajjerna
och drog till skolan! tur att man inte stötte på många, fan dom hade ju undrat:P
till och med när jag pratade med min lärare så såg det ut som att han kollade
som att vaafan har hon gjort :D ja oj oj intressant att veta va? :P

back on track idag med skola och så, det sög verklligen.
hade iofs bara en lektion idag så det var rätt slappt, skrev klart
min fruktade rapport så nu är den inlämnad vilket känns grymt bra!

efter skolan somnade jag direkt, var så sjukt trött och när jag vaknade
var jag så äckligt hungrig, hade bara ätit en macka 08 imorse och klockan
var vid femsnåret när jag vaknade så då kastade jag i mig maten vilket
resulterade sig i att jag började må ännu mer illa :P

tog en lång promm i två timmar med Stina! det var så jäkla skönt.
ärligt talat tror jag ibland att jag inte hade överlevt utan mina vänner,
bara tanken av att förlora dem gör mig gråtfärdig!
man ska verkligen ta vara på sina vänner, dom växer ju inte på träd direkt!

nu sitter jag med en färg i håret, tänkte vara lite ekonomisk och färga håret
hemma och inte hos frissan imorrn! ska bara klippa mig men funderar på att
lägga in en ultrablond slinga i mitt hår + om Nina kan göra så att den fortsätter i
löshåret och klippa till det också, är inte så snyggt att ha håret utsläppt när jag
har löshåret eftersom att mitt hår har massor av volym och löshåret är spikrakt
och jämnlångt! går säkert att ordna!

väntar på att få tvätta ur färgen, sen blir det väl gonatt eller så =)
inte för att tjata men TACK FÖR ATT NI FINNS !!!!!

jag kan visst inte fota heller? snygg bild jag tog på mig själv ;)
dock utan ögon och det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0