ledighet !!


är ledig från skolan idag, det är grymt skönt att vi avslutat kursen projektarbete!
YIPPIE!! det börjar närma sig slutet.

ska äta frulle strax, drar nog ut på det ett tag för jag är INTE sugen på soppa.
men idag får jag äta hur många bananer jag vill så det är ju bra, ska fara
och köpa kiwi och blanda det med bananer och vindruvor, det är gött.

har plan på att plugga idag.. eller jag SKA göra det, ska göra bort både svenskan
och fillon så att jag kan börja med psykologin.  gyd vad kul. not :P
sen ska jag även hinna med en prommis och en solning.

fick förresten svar från kundtjänst igår efter mitt lilla psykbrytsmejl igår:
vi har skickat ditt nya SIMkort idag med ditt gamla nummer, det kan ta
upp till tre arbetsdagar innan det dyker upp.

TRE ARBETSDAGAR?? det var en vecka sen jag skickade in papprena
och nu ska jag vänta ytterligare 3 arbetsdagar. har jag inte fått det på
fredag så kommer jag bli gråhårig.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0