lugn och skön fredag


Nu sover både Smilla och Max som jag är barnvakt åt!
Får se när jenny och ronny kommer hem.. men det är ingen panik
jag har ju lite polly, en data i knät och en film på tvn :)

idag har jag vart i skolan en sväng, vi hade bara en lektin på en timme
vilket var skönt! sen for jag på stan en sväng med Mia, jeppe och denko behövde
bal och avslutnings utstyrsel så det har shoppats =) Jeppe kommer bli så fin
och jag har fixat hans baldejt också, han ska gå med Elins lillsyrra anna som är
hur söt som hellst så det var ju himla bra!
åt sedan en mjukglass och for förbi elin i all hast och sen vidare till Mia på middag,
sen gled vi en sväng med R8an.. vojvoj vad fin bil var till och med nån som tog
upp kameran för att fota när vi gled förbi stan! haha.

sen for jag hit till jennys place vid 6-tiden för att vara barnvakt!
vi har pysslat lite och sen gick vi till OK och handlade lite karra
innan det var dags för smiley att sova =)
har kollat lite talang och så har Max suttit och chattat med massa på min
facebook, lite kul! han chattade bland annat med thomas nordström
och frågade om hans och alla andra i ruff riders msn :P
hyssat söt unge dedär ;)

ne nu ska jag segna ut och göra nåt annat =)
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0