mösspåtagning!!


och det var fullfest ;) trodde vi skulle mysdricka framför en brasa
men alla hade visst andra planer så det var bara att följa strömmen
och parta på :P kändes grymt konstigt att vakna upp lite smått bakis
på en tisdag, fick kraftig G bara av det.

har som plan att gå och lägga mig nu för imorrn ska jag plugga
hade jag tänkt! ska faktiskt lägga ner 3 timmar på förmiddagen på att
läsa lite inför mitt sista prov. det borde jag ju klara av :P

har inte gjort många knop idag, vart i stallet och sen for
jag till världens bästa elin.
fick min studentpresent av henne redan idag för att hon ville pigga
upp mig och guess what???? jag fick en knallgul adidaskofta !!
kan inte beskriva i ord hur glad jag är över den, den är helt sjuukt
snygg och jaa.. tokigt ;) åh vill bara hoppa och studsa när jag tänker
på hur jävla bra kompis jag har =) har ju flera men kan då säga att Elin
hon är one of a kind.. PUSS PUSS på dig gumman


Kommentarer
Postat av: Ermina

jag har också en sån där gul adidas! =)

2009-05-20 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0