Stockholm dårå!


dålig uppdatering kan man kalla detta!
men jag har faktiskt vart i stockholm från lördag-lördag!
skulle egentligen åka hem på torsdag redan men flygen var inställda.
har haft det bra, väldigt lungt och skönt! var roligt att komma bort ett tag
men jag tycker verkligen 1 vecka i huvudstaden är för mycket, man kan inte
slappna av på samma sätt som man gör här uppe i norrland ;)

är helt sjukt hur folk stressar, dom kutar förbi en i rulltrappan för
att hinna med spårvagnen. men hallååå nästa spårvagn kommer typ
5-12 minuter senare och det är ju ingenting!!

har shoppat en massa gobitar, bal+studentklänning, skor, smycken,
tröjor, jeans och sådant! är så himla roligt med en massa nytt i garderoben!
har bara handlat somriga kläder vilket känns kul, lite mera färg helt enkelt. ;)
är supernöjd med min skinnjacka och framförallt min balklänning! den är
så suuuuperjävla snygg (enligt mig)

min mobil blev stulen förra söndagen så jag har vart utan telefon
över en vecka, det känns jäkligt tungt faktiskt men jag har klarat mig :P
vad har man mer gjort... vi har ätit massa gott, fikat massa, solat på balkongen,
druckit vin och gått ut en kväll har jag också gjort!

när jag kom hem igår var det bara att kasta sig i duschen för då hade ellan
planerat in fest för mig så jag var ju inte sen att haka på. ;)
blev iaf en rolig kväll på björnfällan!

nånå bjussar på nån bild, ett litet tjuvkik på min klänning får ni också!
men bara ett litet tjuvkik som sagt ;) stavas det så?? tjuvkik.. hehe

där fikade jag en sjukt god smulpaj med vaniljsås
och på den andra bilden är det Natalie, min kusins barn!
hon är helt underbar!



kolla vad grönt det var!! riktig sommarvärme!


min underbara mamma



smygtitten på klänningen ;) ni ser ju att den
är grön iaf! hehe


tänkte bara skriva ner att Elin,Stina och Mia är värd dagens ros.
I love them

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0