tänkte bara berätta!


att jag är fruktansvärt nöjd med livet!
det går alltid att få det bättre men jag är nöjd.
trots att jag levt på soppa i tre dagar så mår jag hur bra som hellst,
man klarar sig verkligen utan godis varje dag, det trodde jag inte. hähä
Sopp-dieten går sjukt bra, är imponerad av mig själv.
Nu känns det inte som en utmaning längre för jag vet att jag kommer klara
av det, det känns inte ens jobbigt att äta soppa+frukt och grönsaker.

Ska bli kul att ställa sig på vågen på söndag, men inte söndagen efter
det för då kommer jag väga lika mycket som jag gjorde innan.
men det handlar inte om vad vågen visar utan bara om en utmaning,
avvänja mig lite från onyttigheter och så!

idag har jag gjort intervjun med anne och skrivit ett utkast till mitt
reportage! det blev riktigt bra, jag överträffar verkligen mig själv ibland.
är så sjukt bra på att skriva och tala, det syns dock inte i bloggen :P

sen har jag vart på stan med Anne och köpt present åt mami som fyller
år imorrn, och en present åt Emelie som har fyllt år!
Sen har jag även beställt elins 20-års present från mondo.
Fick en gnutta ångest för jag vill verkligen ha det hon ska få själv,
men det är roligare att göra andra glad :D

nu ska jag vila en stund innan jag tar en powerwalk!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0