untuched


jag tycker ni ska lyssna på Veronicas - Untouched :)
den är så praaaa.

har gymmat idag och sen prommat med vovven 1 ½ timme och nu
väntar jag på Stinus för vi ska promma igen. varför är man bara hurtig
vissa dagar?


Var ledig idag, imorrn ska jag ta tag i skolan och sätta igång med det sista
vi har nu innan studenten så det är bortgjort! då kan man slappna av lite.
känns som att jag har 1000 saker att göra ?! blir då lugna helger framöver
så man kan ägna helgerna till att plugga... visst är det härligt att gå skola?
men det är bara 1 månad kvar, heeeelt sickt.

just nu vill jag bara jobba och tjäna pengar, är less på att leva snålt.
men jag lever inte direkt snålt för jag lever alltid över mina tillgångar!

lite påminnelse åt mig själv:

köp balbiljett imorrn
ring B-M
ring Statoil
Hämta svenska uppgiften
Hämta filosofi uppgiften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0