wonderful day!!


har haft en riktigt bra dag

+ fika med Elin (drack en choffe bara)
+ Mingla runt i skolan bland bellso, stina, sandra och Elin
+ mamma mia i elins audi
+ en sväng på stan med ellan
+ fika nr två med elin (kaffe denna gång också)
+ prommis med Stina

- soppan till frukost
- moroten till frukost
- moroten till lunch
- soppan till middag
- moroten till middag
- grönsakswook + tomater och gurka till kvällsfika

GUD VAD DUKTIG JAG ÄR !!
har bara fuskat med kaffe, men det har jag tillåtit mig själv att
få dricka så det räknas inte som fusk. sen tog jag ett toy av Stina
men det kan ju inte heller vara fusk för tänk om man skulle lida
av riktigt dålig andedränk och inte fick ta toy?
jag då kan man ju borsta tänderna men det håller lixom inte i sig.
jag lider INTE av dålig andedräkt så ni vet.

idag har mitt stackars fina pluttinuttiga löshår fått en hårinpackning av mig.
seriöst, jag sätter hårinpackning i mitt LÖShår och inte i MITT jävla hår.
jag menar löshåret byter jag ut men mitt hår då? som ska sitta på skallen
för resten av mitt liv (peppar peppar ta i trä*) det kan jag inte hårinpacka?
har duschat håret imorse och eftersom jag lovat mig själv att MAX duscha varannan
dag (håret) så kan jag inte hårinpacka det imorrn. Men på torsdag mina
vänner efter jag ridit Rocky och hängt i stallet då jääälar. då ska mitt hår
dränkas i inpackning !!

vad fasen sitter jag och skriver egentligen? sinnes..
ordBAJSA är ju kul, visstdå älsklingar.
har inte fått mitt SIM kort idag heller!! är så jävla arg.
har mailat kundtjänst idag för andra gången, dom har inte en nöjd
kund just nu kan jag då säga.
FÖR HELVETE JAG FÅR PANIK UTAN MITT JÄVLA NUMMER OCH UTAN
EN NORMAL TELEFON, JAG VILL KUNNA KONTAKTA MINA VÄNNER OCH
FRAMFÖRALLT KUNNA BLI KONTAKTAD.


PUSS OCH KRAM //// MISS BITCH
(skickade även denna bild åt halebop så de skulle bli rädda)


fuck, andre är påväg hit och ska kolla in färgen på min dress så han kan
matcha slipsen.. och här sitter jag som en utvecklingsstörd människa
med hellokitty trosor och en tyngdlyftar tröja. KANSKE skulle byta om
innan jag förlorar min baldejt????

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sitter med färg i håret nu och får väl se hur det blir :) Annars kanske jag lyder ditt råd ;)

2009-05-13 @ 08:33:10
URL: http://sannaxel.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! :D vafan sofie, jag sticker till piteå ihelg. vi måste ses nästa vecka! KRAAM

2009-05-13 @ 14:42:35
URL: http://malingrundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0