niceeee!!


har haft en så skööön helg. den har vart mysig och jag har fått massor gjort.
har i princip inte vart utanför dörren sen fredag eftermiddag!
har bara myst på hemma med goda middagar, filmer, idol och sånt!
har städat mitt rum, köpt lite nödvändigheter och ja, bara varit hemma
med min familj!

imorse gjorde jag en ordentlig frukost och drack även en choffe,
det smakade precis som på åhults. man blandar ju bara kaffe och oboy
och woila ;). sen har jag pratat med Elin på skype i 1 timme så denna
dag kunde knappast börja bättre. längtar sååå mycket till pinglorna i sydney!
snart drar jag..

nu ska jag chilla framför tvn eller nåt :) blir dejt med sissi och mallan sen!

fuck u :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0