minnen blir aldrig gamla


så ja josefine; jag glömmer aldrig när du TVINGADE
mig att smaka köttsoppa, tror jag sa "nej, de är bra" minst
10 gånger och tillslut så smakade jag.
Minns att du sa "men har du provat med aromat?"
neej sa jag och du bara "men jag lovar det är svingott med
aromat, man måste ju ha det i köttsoppa"
och SAAATAN vad det smakade bra.

nu kan  jag inte äta köttsoppa utan aromat, tycker det är väldigt
smaklöst.. eller det är som blaskigt på nå sätt :P
självklart smakar våran köttsoppa en massa men det blir
så sjukt mycket godare med aromat, salt och heeelt mmmmmmm=)

okej ett inlägg om köttsoppa. KUL!
nu ska jag SOVA
IMORRN SKA VI SLÅ KLACKARNA I TAKET!!!!
har inga förväntningar så det blir nog kul!
mitt enda mål är att hålla mig lagomt berusad till krogen iaf!
brukar vara helt kanon innan jag ens tagit mig dig!! SUCK!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0