då har vi firat påsken

då är påsken över och jag har haft riktigt trevligt..
på onsdag drack vi vin och spelade spel, och på
torsdag var vi på afterskin och efter det for vi på fest
hos johanna&matti !! har inte haft så roligt på en afterski
på länge, man ska helt enkelt inte bry sig, köra sitt eget
rejs och släppa loss så blir det betydligt roligare :)

fredag och lördag (idag) har jag däremot inte gjort ett piss,
bara legat hemma och kollat film efter film, sovit och sovit.
känner mig inte alls kry men börjar bli piggare!!
imorrn blir det definitivt att vara ute, promenera och
umgås med Elin.

vars ska jag ta vägen egentligen?? vill inte bo i gällivare
och det verkar inte bli nån utlandsresa för elins pengar
verkar aldrig komma.. så trist, jag har väntat så länge
och till och med sparat pengar.. usch!! vill bara komma
bort ett tag.. till hösten ska jag verkligen inte bo här,
det är ett som är säkert :)

jag vill känna mig sådär extremt lycklig, visst mår
jag bra och så men det är inte så att jag njuter och
lever livet fullt ut.. det är nu jag vill göra det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0