de senaste!


på senaste tiden har jag hunnit med rätt mycket,
vart på ikea med Elin, köpte lite småprylar såsom
mattor, lampor, ljus osv! Sen beställde jag hem en
garderob också som kommer imorrn, hoppas verkligen
att den "passar" finns nämligen en risk att den är högre
än taket i mitt rum.. haha vore  väldigt ironiskt isf :)

efter jag och elin vart på ikea for vi till luleå,
hälsade på fredrik och drack vin, for på allstar
och sen begav vi oss hem dagen efter!

sen var vi en sväng i risträsk, ligger en bit från
lansjärv.. vi drack lite vin då också och bastade
osv.. jaa stugfest helt enkelt :)

sen har vi vart middag hos mackan, det var så
jäkla roligt så jag trodde jag skulle dö!
vi söp han under bordet och ja!!
drack vin gjorde vi då också (!!!!)

sen har vi ätit på olles och druckit massa vin
på en tisdag, mycket trevligt sådär mitt i veckan :)

sen nu i lördags var jag ut med emelie och bella,
for sen vidare på eget håll och festade lite med snusnisse
och comp. sen krolla :) hade riktigt skojj!!

nu har jag att se fram emot ett frissabesök på
fredag, ska sätta nytt löshår och även sätta lite
orange färg i håret!! sen blir det fest för allt vad vi orkar!!
ska bli så jäkla roligt!! extra kul när hanna kommer hem
också :) ett + är att jag vet redan vad jag ska ha på
mig så då är det beskymret ur världen :))

nu ska jag ut och promma!!!

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0