fuck you right back


älskar katrin zytomierska (stava?)
coolare kvinna får man ju leta efter!!!

har just kollat bella&tyra show, tråkigt avsnitt.. allting hänger
på vem som är gästen tycker jag, lite synd!

gick såå jäkla bra att rida idag, hoppade lite högre än vanligt med gamle
rocky och han var verkligen så himla fin från början till slut så jag skrattade
och log igenom hela lektionen!!

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen!!
först har jag kvalitetstid hos min frissa Nina, som jag har längtat!!
sen bär det av mot afterskin och sedan hem till mig för att göra oss snygga inför
kvällen och scaburbian som är på olles :)
måste hinna städa lite på morgonen och sådär för nu ser det ut som fan i mitt
rum i vanlig ordning, skönt att ha de lite städat innan massa folk kommer!!
huset i övrigt ser väl helt okej ut, har redan massa disk och sånt skit men
det löser ju diskmaskinen.. ;)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0