hej kom och hjälp mig men ingen kom!

ja så ser min blogg ut för tillfället!!
någon som är bra på att fixa bloggar??
kan tänka mig att elins lillsyrra är det.

blir så irriterad när texten är så "kort" i min blogg men så inser jag
att det är för att jag själv byter rad ju?? faaan va märkligt.. ibland
kan man ju undra om det bara är sågspån där inne i min skalle??
eller ska se nu när jag uppdaterar ifall dehär stycket blir "längre".

jag har verkligen kaffe och snus cravings!!
kaffet är väl okej men detta snusande har verkligen gått över styr.
förr snusade jag ungefär en snusdosa på 2-3 dagar nu går det
åt en par dag. och ju mer kaffe jag dricker destomer snusar jag!!
blir ju ruinerad av detta, samtidigt som tänderna kommer vara
bajsbruna innan jag fyller 30.. kul

ett annat stort problem....

funderar seriöst på att gå en makeup kurs,
jag kan iofs sminka mig (syftar på ögonen) om jag anstränger mig
men jag har lixom inte tålamod, eller ja.. jag ids inte anstränga
mig när jag väl sätter ögonskugga så det slutar alltid med att jag
sätter en färg, tillexempel svart över hela globen, på med lite mascara
och kanske kajal.. och det är min fest sminkning!! kul?? näe..
till vardags har jag bara mascara, ibland kajal! hade vart kul att
lära sig mer om skuggningar och färger bla bla osv..
emelie sminkade mig i lördags, tror hon använde tre-fyra olika
skuggor och resultatet blev skitbra!! och det är ju väldigt simpelt
men jag har bara inte orkat "lära" mig!!

nu ska jag lära mig att sätta ögonskugga proffsigt!!
det är mitt mål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0