krogkväll på en söndag??


for förbi grand igår, hyffsat sliten efter jag spenderat två
dagar i sängen och vad är det första jag ser??
jo två vakter, fattade ingenting men senså insåg jag att
det var ju krog, på en söndag?? är iofs röd dag idag så
då kan man ju festa.. det var ändå lite folk på grand :)

ringde dit hanna så vi satt tillsammans och drack cola med
lime, drinkpinne och sugrör!!! Vi kände oss lite missanpassade
där bland alla fyllisar :) for ju bara dit för att hänga med elin så..
nåja for hem vid 02 sen var det sängen för mig..

klockan ringde 06.30 imorse, for till aitik och städade..
kändes rätt tungt faktiskt :P
skulle grilla med david och hanna bland annat med solen kikade
ju fram först halv 2 så då hade jag planerat att fara förbi farmor..
så där har jag spenderat min eftermiddag tillsammans med min
familj, min farbror och hans familj!! TREVLIGT :)

nu väntar jag på att elin ska vakna så vi kan hitta på nåt..
känns som 100 år sen?? fast vi ses varje dag.. haha

so long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0