nåt slags skämt??


alltså give me a break, jag får snart ett psykbryt.
i min jävla beskrivning står det att garderoben skulle vara 236 cm hög,
och vad är den??? jo 239 cm hög, hur jävla stor är sannorlikheten???
det är fan 237,5 i takhöjd i mitt rum så tror ni att garderoben passade??

öhhhhneeeee.

fyfan alltså tur att mamma och pappa ska till stugan ihelgen,
då ska de förbi ikea och lämna tillbaks garderob fan och se
ifall de finns nån liknande som är lägre. jag ska fan ha tillbaks
fraktkostaden för jag hade aldrig bett dem levera den om jag visste
att den var 1 ½ cm högre än vad det är till mitt tak.
hade den vart 236 hade det vart 1 ½ cm till godo, vi kanske hade
fått bygga den stående men det hade gått..

jag går fasen och hänger mig snart, är så less på att ingenting går
som jag vill. eller okej det är inte alltid det blir såhär.. MEN OFTA!!!


kukarsle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0