så snurrar min jord igen


bara tre dagar kvar av min förmiddagsvecka!! UNDERBART.
gud vad dagarna går fort?? man hinner knappt blinka
så har hela veckan flugit förbi...

hoppas vi åker till ikea på lördag, vill verkligen
ha en ny garderob nu, en stoooor så man slipper
mosa in alla kläder!

imorrn ska jag och tjejjerna äta på thai, ska bli
så himla roligt att träffa mitt "andra gäng" sissi, emelie
och kompani.. det  var på TOK för länge sedan!!! :)

jobbar iaf till 13.30 imorrn sen blir det "lunch" fika
med elin på hultan.. hon åker ju bort till helgen..
hur ska vi överleva?? Suck vilka tofflar vi blivit.
man kan ju tro att vi är ihop?

på tal om nåt helt annat så tog jag pappas bil ikväll
när jag skulle fylla på telen, och då har nån (förmodligen
min bror eller mamma) satt i en skiva som jag bränt för
säkert 4-5 år sen.. blev helt nostalgisk, det var typ kent,
fronda, lasse w och såna gamla godingar :)
underbart att lyssna på gammal musik, de väcker
så många minnen!!

NU MÅSTE JAG SOVA.. (en liten pik till mig själv)
gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0